دم خروس

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

دم خروس

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

استاد ، تا حالا کجا بودی ؟


نمی دونم این چه سیاسی بازی ایه که بعضیا در میارن . آخه انتخاب شدن به چه قیمت ؟ تا دیروز کجا بودی که الان یه دفعه به فکر مردم و بیکاری کارگرا افتادی . این که این مسئله مهمه یا که نه و صد البته مهمه ، جای بحث نیست . موضوع اینه که این به اصطلاح مردم دوست که با خط و مشی به ظاهر علوی و عدالت محور دم از دادخواهی قشر ضعیف جامعه می زنه ، چرا الان و تو این جو و فضای تبلیغات انتخاباتی رگ دادستانیش باد کرده .

اما صحبت دیگم به اون قشر ضعیف و آسیب پذیر شهرمه . می دونم چه سختی هایی رو تا الان متحمل شدید . می دونم دلت رو به چه وعده و وعیدهایی تا الان خوش کرده بودید و زهی خیال باطل . می دونم شرمندگی جلوی زن و بچه یعنی چی . تمام این مشکلا و سختی ها رو درک می کنم . چه خوبه بیایم با هم این دوره به کسی رای بدیم که تو حد حوزه وظایفش حرف بزنه و عمل کنه .

به امید ایرانی آباد.

این همه مخالفت برای چی!؟ + سند تخلف 2

دیگه چی باید بدونید که مطمئن بشید کی فاسد و کی به حقه؟ دیگه چه اتفاقی باید بیفته که بگیم ظلمی اتفاق افتاده ؟ این همه خطا و اشتباه مکررا داره تکرار می شه ، ولی هنوز عده ای هستند که مصداق آیه شریفه (( خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ )) اند . 

سند زیر ، اعلان اعتراض و شکایت علما و بزرگان قزوین  از تخلفات و هجارشکنیهای  قدرت   ،  محضر  مقام عظمای ولایته .

انشاالله راهمون رو به درستی پیدا کنیم .  

انتشار این مطلب با ذکر منبع به همه توصیه می شه . 

باشد که خشنودی آقا امام زمان (عج) را به دنبال داشته باشد . 

 

  

 

چه خوب ، رسم مردم داری رو به جا آوردی !!!

 

 

حالا خوبه این بابا مهمان ناخوانده مردم نوده لکوان بود و الا اگر در جایگاه میزبان بود ...  

حتما همتون تا الان مطلع شدید ، در روستای نوده چه اتفاقی افتاده . خوبه بدونید 5 نفر از کسانی که به نشانه اعتراض به قدرت (کی گفته این بابا شیخه) موضع گرفتن ، ازشون شکایت شده و الان هم  2 نفرشون تو بازداشت به سر می برن . 

مردم داری که بخوره تو س.... 

لااقل یه خورده سیاست و درایت به خرج می دادی تا بیزاری مردم رو از خودت بیشتر نکنی . 

بزرگترات تو سطح کشور که فریاد آزادی بیان سر می دن ، البته حواسم نبود به تو چه ؟  

تازه یادم اومد که اونا یه دو سه واحدی درس به اصطلاح روشنفکری خوندن ، اما تو که فارسی اول دبستانو به زور .... 

چه خوبه یه خورده به عقب برگردی و عاقبت امثال کروبی و غیره رو مشاهده کنی ، ببینی با اون همه دبدبه کبکبه ، هم کفش تو سرشون خورد ، هم تو حبس خونگی گرفتار شدن . 

بیا و این دوتا روستایی مظلوم رو بی خیال شو تا خودتو بیشتر از این از چشم و رو نندازی.

 

آیا می دانید که ...

آیا می دانید که ...

جناب آقای شیخ قدرت علیخانی در انتصاب یک سرمایه دار کرجی و معتاد به عنوان فرماندار سال 70 قزوین نقش مهمی را ایفا کرد . این دخالت تا بدان جا بود ، که نماینده ولی فقیه در استان ، جناب آیت الله باریک بین در خطبه مورخه 70/6/8 خطاب به شیخ بیان می دارد : (( شما چرا در امور شهر قزوین دخالت می کنید در حالی که در شهر قزوین مسئولیتی ندارید و ... )) . اعتراض آیت الله باریک بین از این قانون شکنی ، چند مرحله فراتر می رود ، تا جاییکه در نامه ای خطاب به رهبر عظیم الشان انقلاب اینگونه می نویسد : (( آقای شیخ قدرت علیخانی با توجه به ارتباط خود با بعضی از مسئولین اجتماعی ، سیاسی و قضایی کشور در عزل و نصب مسئولین استان زنجان به ویژه شهرستان قزوین و بخش های تابعه دخالت مستقیم نموده و در تصمیم گیری های مختلف اعمال نفوذ می نماید . در این راستا ظلم ها و تجاوز به حقوق حقه مردم را روا می دارد ......... و هم اکنون که با دست مرحمت و لطف حضرتعالی در گذشته از راس کمیته انقلاب اسلامی برکنار شده ، مع الوصف با داشتن مسئولیت مهم بازرسی کل نیروهای کشور و ایادیش ، خصوصا در نیروهای انتظامی و با توجه به قدرت طلبی و سلطه جویی ایشان ، انقلاب اسلامی را که به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) رسیده و با هدایت آن حضرت تداوم دارد ، در منطقه به زیر سوال برده و خون هزاران شهید و معلول و فداکار امت حزب الله را پایمال می نماید .لذا از آن مقام معظم ولایت امر مسلمین استدعا داریم ، دستور فرمایید ، ضمن برکناری ایشان از تمامی مسئولیت های نظامی و کشوری زمینه اظهار تظلم مردم ستمدیده منطقه با آزادی کامل از مشاراله فراهم گردد .))

اسناد متن فوق به زودی ارائه می گردد.

بیایید ، این دوره متفاوت عمل کنیم .

به هوش باشید ، خطر در کمین است + سند تخلف 1

چطور ممکنه نماینده ای که با رای توده ای از مردم پاش به مجلس باز می شه و اصلی ترین وظیفش قانونگذاریه ، خودش بیاد و قانون رو که چه عرض کنم حق یه ملت رو فرتی بذاره زیر پاش .

سندی که تو این پست منتشر شده ، فقط و فقط ذره ای از صدها تخلف آشکار و نهان این بابا است.

ایشاالله که چشامونو باز کنیم و خدا را مد نظر داشته باشیم ، تا کسی که این دوره می خواد از حقوق من وشما دفاع کنه لااقل خودش یه سری حداقل ها رو داشته باشه .

انتشار مطلب با ذکر منبع ، مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است (بلامانع است).