دم خروس

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

دم خروس

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

استاد ، تا حالا کجا بودی ؟


نمی دونم این چه سیاسی بازی ایه که بعضیا در میارن . آخه انتخاب شدن به چه قیمت ؟ تا دیروز کجا بودی که الان یه دفعه به فکر مردم و بیکاری کارگرا افتادی . این که این مسئله مهمه یا که نه و صد البته مهمه ، جای بحث نیست . موضوع اینه که این به اصطلاح مردم دوست که با خط و مشی به ظاهر علوی و عدالت محور دم از دادخواهی قشر ضعیف جامعه می زنه ، چرا الان و تو این جو و فضای تبلیغات انتخاباتی رگ دادستانیش باد کرده .

اما صحبت دیگم به اون قشر ضعیف و آسیب پذیر شهرمه . می دونم چه سختی هایی رو تا الان متحمل شدید . می دونم دلت رو به چه وعده و وعیدهایی تا الان خوش کرده بودید و زهی خیال باطل . می دونم شرمندگی جلوی زن و بچه یعنی چی . تمام این مشکلا و سختی ها رو درک می کنم . چه خوبه بیایم با هم این دوره به کسی رای بدیم که تو حد حوزه وظایفش حرف بزنه و عمل کنه .

به امید ایرانی آباد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مگه بقیه کجا بودن یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

منظورت چیه تا الان کجا بودی ؟ مگه بقیه کجا بودن

جمله ای از استاد فلاح یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ

اینکه می گویید ایشان تا الان کجا بوده این مطلب را بخوانید - جمله ای از استاد فلاح در مصاحبه با هفته نامه تاک :
من که چهل سال درمتن طبقه آسیب پذیر ودرمیان صنعت گران،کارگران وکشاورزان زندگی کرده ام وبا پوست وگوشت استخوان مشکلات آنان را لمس کرده ام ،نمی توانم نسبت به دغدغه های آنان بی تفاوت باشم منی که هر روز وهر شب درددل های باز نشستگان را می شنوم وبا تمام وجود درک می کنم، نمی توانم درتجمع آنان شرکت نکنم و از آنان حمایت نکنم. حضور وحمایت ازاین طبقه برای من افتخار است .

http://alifalah.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=33%3A1390-09-02-22-11-52&Itemid=1

دوست گرامی وقتی راه پرسش هست - توهین و تخریب چرا ؟
شما به جای اینکه این مطلب را به شکل تخریبی منتشر کنید می توانستید از خود ایشان یا دوستانشان بپرستید و جواب بگیرید - موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد